Brenda (Administratief Medewerker)

Brenda is een jongedame met ruim 6 maanden ervaring als Logistiek Planner die zij heeft opgedaan tijdens haar bijbaan. Hier was zij verantwoordelijk voor het gehele proces tussen het binnenkomen van de orders en het transport naar de klant. Dagelijks was Brenda bezig voor het transport voor 13 wagens per dag, ook had Brenda contact met een externe vervoerder om zo de transport in te plannen voor orders op verre afstand binnen Nederland. Brenda was het aanspreekpunt voor klanten en verantwoordelijk voor de administratie hiervan. Bij haar huidige werkgever is Brenda het eerste aanspreekpunt tussen het bedrijf en de klant. Ze onderhoudt 150 relaties schriftelijk en telefonisch, is verantwoordelijk voor de werving en selectie, doet ze de administratieve werkzaamheden en onderhoudt zij de social media kanalen. Brenda vindt dat ze momenteel eentonig werkt doet en niet verder kan ontwikkelen. Hierom is Brenda samen met Extra Talent op zoek naar een veelzijdige uitdagende baan waarbij zij haar administratieve en communicatieve kwaliteiten kan gebruiken. Tevens ziet ze bij haar nieuwe werkgever graag op langere termijn doorgroeimogelijkheden terug en de mogelijkheid om nieuwe dingen te leren.

 

Brenda houdt van stabiliteit en duidelijkheid. Ze komt over als een sociale en collegiale jongedame. Brenda werkt graag in een dynamische werkomgeving waar er veel en hard gewerkt wordt, maar houdt ook van een praatje met haar collega’s. Brenda is leergierig, dat blijkt uit haar thuisstudies. Ze heeft namelijk een certificaat behaald in de Human Resource Management en is nu bezig met haar thuisstudie tot Allround coach. Brenda hecht er veel waarde aan als zij met haar bestaande kwaliteiten een toevoeging kan worden aan het bedrijf.

 

Brenda heeft een opzegtermijn van één maand, is 32 uur per week beschikbaar en heeft en salarisindicatie van € 2.700,-.

.

Werkzaamheden

  • Contact met zzp'ers telefonisch en per mail;
  • Contact onderhouden met relaties telefonisch en per e-mail;
  • Plannen van de roosters voor de zzp'ers
  • Administratieve werkzaamheden zoals de facturatie 
  • Werving en selectie zzp'ers
  • Social media kanalen bijhouden 

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

21

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels goed in geschrift.

Computervaardigheden

MS Office